| Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler | Seviyesi |
1 | Öğrenme-öğretme süreçlerine ilişkin çoklu ortam tasarım kuramlarını ve çoklu ortam tasarımına ilişkin güncel teknolojik gelişmeleri bilme | 3 |
2 | Görsel tasarım ilkelerini ve kuramsal temellerini bilme | 3 |
3 | Kuramsal temeller ve güncel gelişmeler ışığında etkili ve verimli çoklu ortam tasarımları gerçekleştirebilme | 3 |
4 | Çoklu ortam değerlendirme ilkelerini bilme | 3 |
5 | Çoklu ortam tasarımlarını değerlendirme ilkeleri ışığında değerlendirip, gerektiği takdirde çözüm üretebilme | 3 |
6 | Çoklu ortam tasarımında işe koşulan yazarlık dil ve araçlarını bilme | 3 |
7 | Çoklu ortam yazarlık araçlarını öğretim tasarımı yaklaşımları doğrultusunda işe koşup ortam geliştirebilme, geliştirilmiş ortamları değerlendirebilme | 3 |
8 | Eğitsel çoklu ortam uygulamalarına ilişkin bilimsel çalışmaları kronolojik bir yapı içerisinde bilme ve geleceğe dönük kestirimlerde bulunabilme | 3 |
9 | Eğitsel çoklu ortam uygulamalarına ilişkin güncel bilimsel gelişmeleri bilme | 3 |
10 | Eğitsel çoklu ortam geliştirmeye dönük bilimsel bir çalışma yürütme | 3 |