EĞİTİM FAKÜLTESİ / İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ / EMZ0011 - EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1İnayet, Aydın (2023). Eğitim ve Öğretimde Etik (13. Baskı). Pegem Akademi.
2Şükrü, Ada ve Fatoş, Silman (2023). Eğitimde Ahlak ve Etik (5.Baskı). Pegem Akademi.
3Nihat, Şimşek ve Turan, Kaçar (2023). Eğitimde Ahlak ve Etik. Pegem Akademi.
4Behçet, Oral, Ahmet, Çoban ve Mehmet, Bars (2023). Eğitimde Ahlak ve Etik (5.Baskı). Pegem Akademi.
5Aktaş, K. (2014). Etik-ahlâk ilişkisi ve etiğin gelişim su¨reci. Uluslararası Yönetim ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 1(2), 22 -32. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/145032 Usta, A. (2011). Kuramdan uygulamaya kamu yönetiminde etik ve ahlak. Kahramanmaraş Su¨tçu¨ İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Faku¨ltesi Dergisi, 1(2), 39-50. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/107627
6Uzun, F. (2022). Eğitimde Etik ve Ahlaki Değerlerin Artan Önemi. 21. Yu¨zyılda Eğitim ve Toplum, 11(31), 91-105. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/2434686
7Beden, A., Yağcı, Z., Akalın, H., & Keskin, H. G. (2024). Ku¨resel anlamda etik kavramı ve öğretmenlik mesleği etik ilkeleri. Ulusal Eğitim Dergisi, 4(1), 342-353. https://uleder.com/index.php/uleder/article/view/433/252
8Yu¨cel, D., & Tankutay, H. K. (2023). Öğretmenlerin yaşadıkları etik ikilem durumlarının ve bu durumlara ilişkin çözu¨m yollarının değerlendirilmesi. Mi·lli· Eği·ti·m Dergi·si·, 52(237), 409-436. https://doi.org/10.37669/milliegitim.1076119
9Yılmaz, D., & Şahin, S. A. (2024). Yu¨kseköğretim Öğrencilerinin Etik Haklarını Tanımlayan Davranış Kodlarının Belirlenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitu¨su¨ Dergisi, 8(1), 113-142. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3609508
10Erdem, A. R., & Altunsaray, M. (2016). Eğitimde niteliği belirleyen önemli bir etken: Eğitim etiği. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 23, 21-30. https://asosjournal.com/? mod=makale_tr_ozet&makale_id=33569