1 | Ders izlencesinin tanıtımı, Sınıf içi öğrenmelerin değerlendirmesine giriş | Ders izlencesi, Brown & Abeywickrama, 2019 (Bölüm 1) |
2 | Dilde ölçme değerlendirmenin temel kavramları | Brown & Abeywickrama, 2019 (Bölüm 1) |
3 | Dilde ölçme değerlendirmenin ilkeleri | Brown & Abeywickrama, 2019 (Bölüm 2) |
4 | Neden değerlendiriyoruz? | Cheng & Fox, 2017 (Bölüm 1) |
5 | Neyi değerlendiriyoruz? | Cheng & Fox, 2017 (Bölüm 2) |
6 | Nasıl değerlendiriyoruz? Sınıf içi değerlendirmenin tanımlanması | Cheng & Fox, 2017 (Bölüm 3); Fulcher & Davidson, 2007 (Ünite A2) |
7 | Yüksek kaliteli bir sınıf içi değerlendirme testi nasıl geliştiririz? | Cheng & Fox, 2017 (Bölüm 4) |
8 | Ara Sınav Haftası | |
9 | Kimi değerlendiriyoruz? Yerleştirme, ihtiyaç analizi ve tanılama | Cheng & Fox, 2017 (Bölüm 5) |
10 | Kimi değerlendiriyoruz? Geri bildirim ve motivasyon | Cheng & Fox, 2017 (Bölüm 6) |
11 | Gözlem ve mülakat, Öz ve akran değerlendirme | Brown & Abeywickrama, 2019 (Bölüm 12) |
12 | Portfolyo ve performans değerlendirme | Brown & Abeywickrama, 2019 (Bölüm 12) |
13 | Öğrenci performansının notlandırılması ve raporlanması | Senechal & Varier, 2018 |
14 | Sınıf içi değerlendirme uygulamalarında etik konular | Herman & Cook, 2020; Gao, Liu, & Fan, 2022 |