1 | Dil becerilerini öğretilmesine genel bakış | 1-2 |
2 | İletişimsel dil becerilerinin tümleşik olarak öğretimi | 1 |
3 | İletişimsel dil becerilerinin tümleşik olarak öğretimi için ders planı hazırlanması. | 1 |
4 | İletişimsel dil becerilerinin tümleşik olarak öğretimine yönelik yöntem ve tekniklerin tanıtılması. | 1 |
5 | Okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerinin özellikle ergen ve yetişkin sınıfında bir ders planı içinde nasıl bütünleştirileceğinin anlatılması. | 2-3 |
6 | Dil bilgisinin beceri temelli ders planına nasıl entegre edileceğinin değerlendirilmesi. | 1 |
7 | Kelime öğretiminin beceri temelli ders planına nasıl entegre edileceğinin değerlendirilmesi. | 1 |
8 | Telaffuz öğretiminin beceri temelli ders planına nasıl entegre edileceğinin değerlendirilmesi. | 1 |
9 | Telaffuz öğretiminde karşılaşılan problemler ve çözümleri | 3 |
10 | CEFR’a göre iletişimsel dil becerilerinin tümleşik olarak öğretilmesi. | 1 |
11 | İletişimsel dil becerilerinin tümleşik olarak öğretimine yönelik hedefler yazma. | 1 |
12 | İletişimsel dil becerilerinin görev-tabanlı sınıflarda öğretimi için ders planlama. | 1 |
13 | Dil bilgisinin beceri temelli ders planına entegre etme. | 1 |
14 | Kelime ve telaffuz öğretimini beceri temelli ders planına entegre etme. | 3 |