1 | 1- Eğitimde ayrışma kavramını tanıyabilme. |
2 | 2. Eğitimde ayrışma ve Toplumsal ayrışma olguları arasındaki ilişkiyi kavrayabilme |
3 | 3. Bir eğitimsel ayrışma biçimi olarak öğretim programı temelli ayrışmayı tanımlayabilme |
4 | 4. Öğretim programlarında ayrışma ve Toplumsal İşbölümü olgusu İlişkisini kavrama |
5 | 5. Öğretim Programlarında Ayrışmaya yönelik Kuramsal Yaklaşımları bilme |
6 | 6. Öğretim programlarında ayrışmayı Toplumsal Mobilite çalışmaları üzerinden anlamlandırabilme |
7 | 7. Dünyada ortaöğretim programlarındaki ayrışmaya yönelik eğilimleri bilme |
8 | 8. Türk ortaöğretim programlarında ayrışmaya ilişkin değerlendirmeler yapabilme |