1 | Zekâ kuramları ve çoklu yaklaşımlar | Saban, 2010, s. 1-24; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 1-12; Sünbül, 2010, s. 144-146. |
2 | İnsan beyninin işleyişi | Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 13-20; Temiz, 2007, s. 1-14. |
3 | Çoklu zekâ alanları ve gözlenmesi (sözel, mantıksal, görsel) | Saban, 2010, s. 60-85; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 21-56; Sünbül, 2010, s. 146-147; Temiz, 2007, s. 15-25. |
4 | Çoklu zekâ alanları ve gözlenmesi (müziksel bedensel, doğa) | Saban, 2010, s. 86-92 ve 102-105; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 57-71; Sünbül, 2010, s. 146-147; Temiz, 2007, s. 26-29 ve 33. |
5 | Çoklu zekâ alanları ve gözlenmesi (sosyal, içsel) | Saban, 2010, s. 93-101; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 72-80; Sünbül, 2010, s. 146-147; Temiz, 2007, s. 30-32. |
6 | Bloom taksonomisi ve çoklu zekâ | Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 81-96. |
7 | Çoklu zekâ kuramının eğitim-öğretim sürecine yansımaları | Saban, 2010, s. 25-58; Sünbül, 2010, s. 148-149; Temiz, 2007, s.49-138. |
8 | Çoklu zekâya dayalı rehberlik etkinlikleri | Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 97-110. |
9 | Çoklu zekâ kuramı ve yapılandırmacı yaklaşım | Karabağ, 2009, s. 80-89. |
10 | Çoklu zekâya dayalı Fen öğretimi (günlük planlar, çalışma kağıtları) | Karamustafaoğlu ve Yaman, 2010, s. 42-65; Saban, 2010; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 111-344; Sünbül, 2010, s. 150-155; Temiz, 2007, s. 139-225. |
11 | Çoklu zekâ kuramı ve yaratıcı drama | İçelli, Polat ve Sülün, 2008, s. 1-22; Karabağ, 2009, s. 59-79; Uşun, 2005, s. 195-201. |
12 | Fen öğretiminde çoklu zekâ kuramıyla desteklenen yaratıcı drama etkinlikleri | Karabağ, 2009, s. 90-154. |
13 | Çoklu zekâ ve eğitsel oyunlar | Onay, 2008 |
14 | Çoklu zekâ uygulayan eğitim kurumları | Saban, 2010, s. 107-141; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 345-356. |