FBO6144 / ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Zekâ kuramları ve çoklu yaklaşımlarSaban, 2010, s. 1-24; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 1-12; Sünbül, 2010, s. 144-146.
2İnsan beyninin işleyişiSelçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 13-20; Temiz, 2007, s. 1-14.
3Çoklu zekâ alanları ve gözlenmesi (sözel, mantıksal, görsel)Saban, 2010, s. 60-85; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 21-56; Sünbül, 2010, s. 146-147; Temiz, 2007, s. 15-25.
4Çoklu zekâ alanları ve gözlenmesi (müziksel bedensel, doğa)Saban, 2010, s. 86-92 ve 102-105; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 57-71; Sünbül, 2010, s. 146-147; Temiz, 2007, s. 26-29 ve 33.
5Çoklu zekâ alanları ve gözlenmesi (sosyal, içsel)Saban, 2010, s. 93-101; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 72-80; Sünbül, 2010, s. 146-147; Temiz, 2007, s. 30-32.
6Bloom taksonomisi ve çoklu zekâSelçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 81-96.
7Çoklu zekâ kuramının eğitim-öğretim sürecine yansımalarıSaban, 2010, s. 25-58; Sünbül, 2010, s. 148-149; Temiz, 2007, s.49-138.
8Çoklu zekâya dayalı rehberlik etkinlikleriSelçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 97-110.
9Çoklu zekâ kuramı ve yapılandırmacı yaklaşımKarabağ, 2009, s. 80-89.
10Çoklu zekâya dayalı Fen öğretimi (günlük planlar, çalışma kağıtları)Karamustafaoğlu ve Yaman, 2010, s. 42-65; Saban, 2010; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 111-344; Sünbül, 2010, s. 150-155; Temiz, 2007, s. 139-225.
11Çoklu zekâ kuramı ve yaratıcı dramaİçelli, Polat ve Sülün, 2008, s. 1-22; Karabağ, 2009, s. 59-79; Uşun, 2005, s. 195-201.
12Fen öğretiminde çoklu zekâ kuramıyla desteklenen yaratıcı drama etkinlikleriKarabağ, 2009, s. 90-154.
13Çoklu zekâ ve eğitsel oyunlarOnay, 2008
14Çoklu zekâ uygulayan eğitim kurumlarıSaban, 2010, s. 107-141; Selçuk, Kayılı ve Okut, 2002, s. 345-356.