1 | Zekâ kavramını ve çoklu zekâ kuramını açıklar |
2 | İnsan beyninin işleyişini açıklar |
3 | Zekâ alanlarını açıklar ve bunları gözlemler |
4 | Bloom Taksonomisi?ni Çoklu Zekâ Kuramı ile ilişkilendirir |
5 | Çoklu zekâ kuramının eğitim-öğretim sürecine yansımalarını açıklar |
6 | Çoklu zekâya dayalı rehberlik etkinlikleri hazırlar |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın çoklu zekayla ilişkisini açıklar |
8 | Zekâ türlerine yönelik öğretim tasarlar |
9 | Çoklu zekâ kuramıyla desteklenen yaratıcı drama etkinlikleri düzenler |
10 | Eğitsel oyunların çoklu zekâyı nasıl geliştirdiğini açıklar |
11 | Eğitim kurumlarında çoklu zekâ uygulamalarının nasıl yapıldığını açıklar |