1 | Karamustafaoğlu, O. ve Yaman, S. (2010). Fen Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri I-II. 2. Baskı. Anı Yayıncılık: Ankara. |
2 | Uşun, S. (2005). Öğretim ilke ve yöntemleri. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme (Ed. Melek Öztürk). Lisans Yayıncılık, İstanbul. |
3 | Sünbül,A. M. (2010). Öğretim İlke ve Yöntemleri. 4. Baskı. Eğitim Kitabevi Yayınları: Konya. |
4 | İçelli, O., Polat, R. ve Sülün, A. (2008). Fen Eğitiminde Yaratıcı Drama Desenleri. Maya Akademi: Ankara. |
5 | Temiz, N. (2007). Kimim-1? Çoklu Zeka Kuramı Okulda ve Sınıfta. Nobel Yayın Dağıtım: Ankara. |
6 | Karabağ, A. M. (2009). Çoklu Zeka Kuramı Yapılandırmacı Yaklaşım?la Yaratıcı Drama Etkinlikleri. Natürel Kitap Yayın Dağıtım: Ankara. |
7 | Onay, C. (2008). Çoklu Zeka Kuramına Göre Oyunla Eğitim. Nobel Yayın Dağıtım: Ankara. |
8 | Saban, A. (2010). Çoklu Zeka Kuramı ve Türk Eğitim Sistemine Yansıması. 6. Baskı. Nobel Yayın Dağıtım: Ankara. |
9 | Selçuk, Z., Kayılı, H. ve Okut, L. (2002). Çoklu Zeka Uygulamaları. Nobel Yayın Dağıtım: Ankara. |