GDM7119 / GIDA SEÇİMİ VE TÜKETİCİ ALGISI

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Gıda tercihlerinde ve tüketici algılarında temel kavramlar hakkında bilgi sahibi olmak.
2Gıda seçiminde etkili olan açlık, lezzet ve iştah mekanizmalarını öğrenir ve aralarındaki etkileşimi kavrar
3Gıda seçiminde etkili olan ekonomik, psikolojik ve sosyal etmenleri öğrenir
4Gıda satın almada tüketiciyi etkileyen etmenleri öğrenir ve yorumlar ve geliştirilen besin ögesi örüntü profilleri hakkında bilgi sahibi olur
5Çocuklarda, obez ve yeme bozukluğu olan bireylerde besin seçimini etkileyen etmenleri öğrenir ve yorumlar
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ