IMS0010 / MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Kendine özgü sembolleri ve terminolojisi olan bir dil olarak matematik1, 3, 4
2Matematiğin sembol ve terimlerini etkili ve doğru kullanma1, 3, 4
3Matematiğin sembol ve terimlerini etkili ve doğru kullanma1, 3, 4
4Matematiksel dili matematiğin kendi içinde, farklı disiplinlerde ve yaşantısında uygun ve etkili bir biçimde kullanma2, 3, 4
5Somut model, şekil, resim, grafik, tablo, sembol vb. farklı temsil biçimlerini kullanarak matematiksel düşünceleri ifade etme2, 3, 4, 5
6Somut model, şekil, resim, grafik, tablo, sembol vb. farklı temsil biçimlerini kullanarak matematiksel düşünceleri ifade etme2, 3, 4, 5
7Matematiksel düşünceleri sözlü ve yazılı ifade etme2, 3, 4, 5
8Matematiksel düşünceleri sözlü ve yazılı ifade etme2, 3, 4, 5
9Günlük dili, matematiksel dil ve sembollerle, matematiksel dili, günlük dil ve sembollerle ilişkilendirme2, 3, 4, 5
10Günlük dili, matematiksel dil ve sembollerle, matematiksel dili, günlük dil ve sembollerle ilişkilendirme2, 3, 4, 5
11Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama2, 3, 4, 5
12Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama2, 3, 4, 5
13Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama2, 3, 4, 5
14Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama2, 3, 4, 5