1 | Kendine özgü sembolleri ve terminolojisi olan bir dil olarak matematik | 1, 3, 4 |
2 | Matematiğin sembol ve terimlerini etkili ve doğru kullanma | 1, 3, 4 |
3 | Matematiğin sembol ve terimlerini etkili ve doğru kullanma | 1, 3, 4 |
4 | Matematiksel dili matematiğin kendi içinde, farklı disiplinlerde ve yaşantısında uygun ve etkili bir biçimde kullanma | 2, 3, 4 |
5 | Somut model, şekil, resim, grafik, tablo, sembol vb. farklı temsil biçimlerini kullanarak matematiksel düşünceleri ifade etme | 2, 3, 4, 5 |
6 | Somut model, şekil, resim, grafik, tablo, sembol vb. farklı temsil biçimlerini kullanarak matematiksel düşünceleri ifade etme | 2, 3, 4, 5 |
7 | Matematiksel düşünceleri sözlü ve yazılı ifade etme | 2, 3, 4, 5 |
8 | Matematiksel düşünceleri sözlü ve yazılı ifade etme | 2, 3, 4, 5 |
9 | Günlük dili, matematiksel dil ve sembollerle, matematiksel dili, günlük dil ve sembollerle ilişkilendirme | 2, 3, 4, 5 |
10 | Günlük dili, matematiksel dil ve sembollerle, matematiksel dili, günlük dil ve sembollerle ilişkilendirme | 2, 3, 4, 5 |
11 | Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama | 2, 3, 4, 5 |
12 | Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama | 2, 3, 4, 5 |
13 | Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama | 2, 3, 4, 5 |
14 | Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama | 2, 3, 4, 5 |
| Loading… |
|