IMS0010 / MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Mazur,J. (2016). Matematik sembollerinin kısa tarihi. İstanbul: İş Bankası Kültür Yayınları
2National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) (2000). Okul matematiğinin prensipleri ve standartları. Ünite 1,2,3.(Akkuş, O. Çev.) Reston, VA: NCTM Publications.
3Umay, A. (2007). Eski Arkadaşımız Okul Matematiğinin Yeni Yüzü, Ankara: Aydan Web Tesisleri.
4Bingölbali, E., Arslan, S.&Zembat, İ. Ö. (Ed.) (2016). Matematik Eğitiminde Teoriler.Ankara: Pegem Akademi.
5ÖZPINAR, İ., & ARSLAN, S. (2017). ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL İLETİŞİM BECERİSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Electronic Turkish Studies, 12(17).
6Kabael, T. (Ed.) (2018). Matematik Okuryazarlığı ve PISA. Ankara: Anı Yayıncılık.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Akkuş, R. (2015). Matematikte dil ve söylem. Elementary Education Online, 14(1), 230–242.
2Işık, C., Işık, A., & Kar, T. (2011). Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30, 39–49.
3İpek, A. S., & Okumuş, S. (2012). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Çözmede Kullandıkları Temsiller. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11(3), 681–700.
4Kabael, T., & Ata Baran, A. (2016). Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel İletişim Becerilerinin Gelişimine Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi. Elementary Education Online, 15(3), 868–881.
5Toptaş, V. (2015). Matematiksel dile genel bir bakış. International journal of new trends in arts sports and science education, 4(1), 18–22.