1 | Mazur,J. (2016). Matematik sembollerinin kısa tarihi. İstanbul: İş Bankası Kültür Yayınları |
2 | National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) (2000). Okul matematiğinin prensipleri ve standartları. Ünite 1,2,3.(Akkuş, O. Çev.) Reston, VA: NCTM Publications. |
3 | Umay, A. (2007). Eski Arkadaşımız Okul Matematiğinin Yeni Yüzü, Ankara: Aydan Web Tesisleri. |
4 | Bingölbali, E., Arslan, S.&Zembat, İ. Ö. (Ed.) (2016). Matematik Eğitiminde Teoriler.Ankara: Pegem Akademi. |
5 | ÖZPINAR, İ., & ARSLAN, S. (2017). ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL İLETİŞİM BECERİSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Electronic Turkish Studies, 12(17). |
6 | Kabael, T. (Ed.) (2018). Matematik Okuryazarlığı ve PISA. Ankara: Anı Yayıncılık. |