1 | Eğitim müziği besteciliği için gerekli bilgi, birikim ve donanım ile eğitim müziği bestecisinin sorumluluğunu kavratabilmek. |
2 | Belirlenen ton/makam dizilerinde estetik ölçütleri dikkate alarak motif ve cümle oluşturma becerisini kazandırabilmek. |
3 | Öncül müzik cümlesine soncul müzik cümlesi oluştururken dikkat edilmesi gereken unsurları kavratabilmek. |
4 | Bir bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteleyebilme becerisini kazandırabilmek, |
5 | İki bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteleyebilme becerisini kazandırabilmek, |
6 | Üç bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteleyebilme becerisini kazandırabilmek, |
7 | Çocuk folkloru ve edebiyatının ürünleri içerisinden seçilen tekerleme, saymaca, bilmece ve şiirlerin ritimsel yapılarını çıkarabilme becerisini kazandırabilmek, |
8 | Bir bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteleyebilme becerisini kazandırabilmek. |
9 | İki bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteleyebilme becerisini kazandırabilmek. |
10 | Üç bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteleyebilme becerisini kazandırabilmek. |
11 | Ezgileri verilen müzik eserlerine prozodi kurallarına dikkat ederek söz yazabilme becerisini kazandırabilmek. |
12 | Bestelediği sözlü- sözsüz eğitim müziği eserlerine ikinci ses oluşturabilme becerisini kazandırabilmek. |
13 | Bestelediği sözlü- sözsüz eğitim müziği eserlerine tartım çalgıları ve piyanoyla eşlik oluşturabilme becerisini kazandırabilmek, |