1 | Eğitim müziği besteciliği için gerekli bilgi, birikim ve donanım ile eğitim müziği bestecisinin sorumluluğunu sorgulayabilme/ değerlendirebilme, |
2 | Belirlenen ton/makam dizilerinde estetik ölçütleri dikkate alarak motif ve cümle oluşturabilme, |
3 | Öncül müzik cümlesinin ritmik- ezgisel ve ton/makam özelliklerini dikkate alarak soncul müzik cümlesi oluşturabilme, |
4 | Bir bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteleyebilme, |
5 | İki bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteleyebilme, |
6 | Üç bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteleyebilme, |
7 | Çocuk folkloru ve edebiyatının ürünleri içerisinden seçilen tekerleme, saymaca, bilmece ve şiirlerin ritimsel yapılarını çıkarabilme, |
8 | Bir bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteleyebilme, |
9 | İki bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteleyebilme, |
10 | Üç bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteleyebilme, |
11 | Ezgileri verilen müzik eserlerine prozodi kurallarına dikkat ederek uygun söz yazabilme, |
12 | Bestelediği sözlü- sözsüz eğitim müziği eserleri için ikinci ses oluşturabilme. |
13 | Bestelediği sözlü- sözsüz eğitim müziği eserlerine tartım çalgıları ve piyanoyla eşlik oluşturabilme, |