Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
MTE6103 / MATEMATİK EĞİTİMİNDE İSPAT
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Öğrencilerin matematik eğitiminde ispatın doğası, tarihsel gelişimi, çeşitleri ve kullanım alanları ile ilgili bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır. Bu dersle öğrencilerin ispat fikrinin okul öncesinden üniversite bitimine kadar geçen süredeki etkin kullanımı hakkında bilgi ve beceri sahibi olması hedeflenmektedir. Öğrencilerin ispatı hem uygulayabilmeleri, hem gelecekteki öğretmenlik hayatlarında derslerinde kullanabilmeleri, hem de ispatın doğası hakkında edindikleri yeni tecrübelerle eğitim öğretim etkinliklerinin her aşamasına ispat fikrini eklemelerini sağlamak amaçlanmaktadır.
Dersin Kısa İçeriği
İspat ile ilgili temel kavramlar, İspat Nedir Ne Değildir - Tarihi ve felsefi açıdan ispat ve ispatlamaya bakış, Matematik ve matematik eğitiminde ispatın yeri ve önemi, Matematik Öğretim Programları perspektifinden ispat ve ispatlamaya bakış, İspat yapmada yaşanan zorluklar ve nedenleri, İspat yapma yaklaşımları ve şemaları, İspata ve ispatlamaya yönelik alternatif yaklaşımlar Sözsüz ispat
Dersin Önkoşulu
yok