MTE6103 / MATEMATİK EĞİTİMİNDE İSPAT

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
11-Advanced Mathematical Tkinking, (Ed.) David Tall, Kluwer Academic Publishers.
22-Teaching and Learning Proof Across The Grades A K16 Perspectives, (Eds.) Despine A. Stylianou, Maria L. Blanton, Eric J. Knuth, Routledge.
33-Explanation and Proof in Mathematics, Philosophical and Educational Perspectives (Eds.) Gila Hanna, H. Niels Jahnke, Helmut Pulte, Springer.
44-Matematikçi Gibi Düşünmek, Kevin Houston, (Çev.) Mehmet Terziler, Tahsin Öner, Palme Yayıncılık.
55-Proof and Knowledge in Mathematics, (Ed.) Michale Detlefsen, Routledge.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
11-Köğce, D. (2013). Ilkögretim Matematik Ögretmen Adaylarının Ispatın Ögrenmeye Katkısı Ile ilgili Görüsleri ve Ispat Düzeyleri. Turkish Studies , 8(12) , 765-776 .
22-Kögce, D., Aydın, M. ve Yıldız, C. (2010). The views of high school students about proof and their levels of Proof The case of Trabzon. Procedia Social and Behavioral Sciences, 0(2), 2544-2549.
33-İskenderoğlu, T. (2010) İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kanıtlamayla ilgili görüşleri ve kullandıkları kanıt şemaları, Yayınlanmamış Doktora Tezi, Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, TRABZON.