OTO2031 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
14444           
24444           
34545           
45454           
54544           
64444           
74443           
84334           
93444           
104444           
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

OTO2031 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1İşyeri ortamında ve/veya diğer işyerleriyle yapılacak yazışmalarda kullanılabilecek iş yazısının bölümlerini düzenleyebilir, kopya sayısı ve onay bölümünü düzenler.
2Yapılan hizmete ilişkin müşteri görüşlerinin toplanmasına dair uygun yöntemleri belirler (Anket formu, kayıtlı sözlü görüşme, şikâyet formu).
3Belirlenen yönteme ilişkin araç geliştirir, belirlenen yöntemi uygular/uygulatır.
4Verileri değerlendirir, bulgulara uygun gerekli düzenlemeleri yapar.