OTO2031 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1           
2           
3            
4           
5               
6               
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

OTO2031 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1İşyeri ortamında ve/veya diğer işyerleriyle yapılacak yazışmalarda kullanılabilecek iş yazısının bölümlerini düzenleyebilir, kopya sayısı ve onay bölümünü düzenler.
2Yapılan hizmete ilişkin müşteri görüşlerinin toplanmasına dair uygun yöntemleri belirler (Anket formu, kayıtlı sözlü görüşme, şikâyet formu).
3Belirlenen yönteme ilişkin araç geliştirir, belirlenen yöntemi uygular/uygulatır.
4Verileri değerlendirir, bulgulara uygun gerekli düzenlemeleri yapar