OTO2035 / SERVİS YÖNETİMİ VE ORGANİZASYONU

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Otomotiv servislerinin yönetim süreçleri, organizasyon yapıları ve işleyişlerini kavrayabilme.
2Servis süreçlerinin planlanması, iş gücü dağılımı ve zaman yönetimi arasında ilişki kurabilme.
3Servis hizmetleri için gerekli personel ve kaynakları verimli bir şekilde yönetmeyi öğrenme.
4Otomotiv servislerinin mali yapısını, bütçeleme süreçlerini ve kârlılığı artırmaya yönelik stratejileri oluşturabilme.
5Sürekli kalite iyileştirme yöntemleri ile servis performansını artırmayı ve hizmet kalitesini yükseltmeyi öğrenebilme.
6Servislerde atık yönetimi, çevre dostu uygulamalar ve sürdürülebilirlik konularını kavrayabilme.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Temel Birimler Dersi
Meslek Bilgisi Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Aktarılabilir Beceri Dersi
Genel Kültür/Genel Yetenek Dersi