NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA / PAZ1004 - EKONOMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15545454        
22334454        
33454455        
42443354        
51232543        
63434544        
72344455        
81233444        
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA / PAZ1004 - EKONOMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Mikroekonomi ve makroekonomi temel kavramlarını (arz-talep, piyasa türleri, enflasyon, işsizlik vb.) tanımlar
2Ekonomik göstergeleri (GSYİH, enflasyon oranı, döviz kuru) yorumlar ve pazarlama stratejilerine etkisini analiz eder
3 Tüketici davranışlarını ekonomik faktörler (gelir, fiyat, tercihler) açısından analiz eder
4Piyasa yapılarını (tam rekabet, monopol, oligopol) karşılaştırır ve pazarlama taktiklerine etkilerini değerlendirir
5 Uluslararası ekonomi ve küresel pazarların pazarlama süreçlerine etkilerini açıklar
6Ekonomik verileri kullanarak pazarlama planları geliştirir ve rekabet analizi yapar
7Ekonomik dalgalanmaların (resesyon, büyüme) müşteri tercihleri ve satış stratejileri üzerindeki etkilerini değerlendirir.