1 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğrenciyi tanıma yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [2] s. 16-29 |
2 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğretim sürecini planlama yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [3] s. 460-482 [13] s. 54-63 |
3 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğrenme ortamlarını düzenleme yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [2] s. 16-29. [11] s. 77-89 |
4 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin etkili öğretme-öğrenme sürecini yönetme yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [3] s. 460-482 [10] s. 49-69 |
5 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğretim sürecine uygun materyal ve kaynak geliştirebilme ve kullanabilme yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [12] s. 148-173 |
6 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğretim programının içerik bilgisine sahip olma yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [7] s. 65-96 [8] s. 55-67 [9] s. 78-89 |
7 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğretim programının dayandığı temel ilke ve değerler bilgisine sahip olma yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [3] s. 460-482 [4] s. 123-138 |
8 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğrencilerine öğretim programının amaçladığı hedefleri kazandırabilme yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [2] s. 16-29 |
9 | Eğitim ve sürdürülebilirlik | [1] s. 1-302 [2] s. 16-29 |
10 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğrencilerine öğretim programının amaçladığı zihinsel becerileri kazandırabilme yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [3] s. 460-482 [6] s. 194-206 |
11 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin öğrencilerin öğretim sürecindeki gelişimlerini izleme ve değerlendirme yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [2] s. 16-29 [5] s. 185-199 |
12 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin okul, aile ve toplumla işbirliği yapma yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [3] s. 460-482 |
13 | Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin kendi mesleki gelişimlerini sağlama yeterlikleri. | [1] s. 1-302 [2] s. 16-29 |
14 | Genel değerlendirme | |