1 | Uslu, Salih (2014) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. |
2 | Uslu Salih (2014). Sosyal Bilgiler Öğretmeni Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Öz-Yeterlik İnançları Ölçeği. Cappadocia Journal of Education/Kapadokya Eğitim Dergisi, 1(1), 16-29. |
3 | Dönmez Cengiz, Uslu Salih (2014). Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Öz-Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(1), 460-482. |
4 | MEB (2008) Sosyal Bilgiler Öğretmeni Özel Alan Yeterlikleri Kılavuzu. |
5 | MEB (2008) Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu. |
6 | Açıkgöz Ün, Kamile.( 2000). Etkili öğrenme ve öğretme. Kanyılmaz Matbaası. İzmir. |
7 | Ataman, Ayşegül (Editör). (2003) Gelişim ve Öğrenme. 2. Baskı. Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. Ankara. |
8 | Erden, Münire ve Yasemin Akman (2000). Gelişim- Öğrenme- Öğretim. Eğitim Psikolojisi. 8. Baskı. Arkadaş Yayınları. Ankara. |
9 | Özden, Yüksel. (2005). Öğrenme ve Öğretme, PegemA Yayıncılık, Ankara. |
10 | Saban, Ahmet ( 2002). Öğrenme Öğretme Süreci. Yeni Teori ve Yaklaşımlar. Nobel Dağıtım. Ankara. |