1 | Anagün, Ş. S. ve Yaşar, Ş. (2009). İlköğretim 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesi. İlköğretim Online, 8 (3): 843-865. |
2 | Aydoğdu, B. ve Karakuş, F. (2015). “İlkokul Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması.” Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34: 105-131. |
3 | Kaptan, F., Yetişir, İ. ve Demir, M. (2007). “Beceriden Bilimsel Süreç Becerilerine: Farklı Bakış Açılarının Değerlendirilmesi.” Çağdaş Eğitim, 338: 15-24. |
4 | Koray, Ö., Özdemir, M., Prestley, A. ve Köksal, M. S. (2005). “Yaratıcı ve Eleştirel Düşünmeye Dayalı Laboratuvar Yönteminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerisi ve Akademik Başarı Düzeylerine Etkisi”, 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 28-30 Eylül, Denizli. |
5 | Pekmez, E. Ş. (2001). “Fen Öğretmenlerinin Bilimsel Süreçler Hakkındaki Bilgilerinin Saptanması.”, Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 7-8 Eylül, İstanbul. |
6 | Temiz, B. K. ve Tan, M. (2003). “İlköğretim Fen Öğretiminde Temel Bilimsel Süreç Becerileri.” Eğitim ve Bilim, 28 (127): 18-24. |