1 | Bilimsel süreç becerilerinin ne olduğunu ve hangi amaca koşulacağını araştırarak sunma. |
2 | Bilimsel süreç becerilerinin bilim insanları tarafından nasıl kullanıldığını anlayabilme. |
3 | Bilimsel süreç becerilerinin özellikle fen bilimlerine olan katkısını irdeleyebilme. |
4 | Bilimsel süreç becerilerinin ana bileşenlerini öğrenme. |
5 | Bilimsel süreç becerileri ana başlıklar altındaki alt başlıklarını (aşamalarını) öğrenme. |
6 | Fen bilimlerinde bilimsel süreç becerilerinin kullanımını irdeleyebilme. |
7 | Fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerinin işe koşulmasını sağlama. |
8 | İlkokul fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerinin kullanımını araştırarak sunma. |
9 | Bilimsel süreç becerilerinin ilkokul öğrencilerine olan katkılarını irdeleyebilme. |
10 | Bilimsel süreç becerilerinin ilkokul fen etkinliklerine yansıtılma yeterliliğini kazanma. |
11 | Bilimsel süreç becerileriyle kazanılan yeterliliklerin ilkokul öğrencilerinin günlük yaşamlarına nasıl aktarılacağını öğrenme. |
12 | Bilimsel süreç becerileri ve fen laboratuvar deneylerini ilişkilendirerek tartışma. |
13 | Bilimsel süreç becerileri ve doğal dünya arasındaki ilişkiyi kurma ve sunma. |
14 | Bilimsel süreç becerilerine dayalı ilkokul fen etkinlikleri hazırlayabilme. |