1 | Fen eğitiminin geçmişten günümüze tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olur. |
2 | Dünyada ve Türkiye’de fen programlarında yaşanan önemli kırılmaları ve gelişmeleri bilir. |
3 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel aldığı felsefi akım ve kuramları bilir. |
4 | Yapılandırmacı yaklaşımın öğrenme-öğretme ortamlarına sağladığı ilke ve doğurgaları bilir. |
5 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uygun öğretim modelleri hakkında bilgi sahibi olur. |
6 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uygun alternatif değerlendirme araçlarını bilir. |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uygun ders materyalleri hazırlar. |
8 | 2018 ilkokul fen bilimleri dersi öğretim programının tüm bileşenlerine hakim olur. |
9 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uyum gösteren ve yaratıcı bir fen dersi planlar ve uygular. |
10 | Fen eğitiminde sosyo-bilimsel konular ve sürdürülebilirlik kavramı, bu kavramların içeriğinin öğretim boyutuna entegrasyonunu ve takibini sağlama. |