| Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler | Seviyesi |
1 | Davranışçı ve bilişselci kuram ile bu kuramlar arasındaki farkları bilme. Bilişsel öğrenme teorileri ve fen öğretimine olan katkılarını anlayabilme. | 3 |
2 | Yapılandırmacı öğrenme teorisinin fen öğretimine olan yansımalarını bilme. | 3 |
3 | İlkokul fen bilimleri dersi öğretim programının vizyonu ve fen okuryazarlığını bilme. İlkokul fen bilimleri dersi öğretim programının amaçları bilme. | 3 |
4 | İlkokul fen bilimleri dersi öğretim programında öngörülen öğretim stratejileri ve alternatif ölçme değerlendirme teknikleri bilme. | 3 |
5 | İlkokul fen bilimleri dersi öğretim programının organizasyon yapısını ve belirlenen bilgi öğrenme alanlarını, içeriklerini ve üniteleri bilme. | 3 |
6 | İlkokul fen bilimleri dersi öğretim programının organizasyon yapısını ve belirlenen beceri öğrenme alanlarını, içeriklerini bilme. | 3 |
7 | İlkokul fen bilimleri dersi öğretim programının organizasyon yapısını ve belirlenen duyuş öğrenme alanlarını, içeriklerini bilme. | 3 |
8 | Tüm bilgiler ışığında örnek bir fen bilimleri dersi planlama ve anlatım. | 3 |
9 | Sosyo-bilimsel konuların ne olduğunu bilir ve bu içeriği fen derslerine entegre ederek öğretimini ve değerlendirmesini yapar. | 3 |
10 | Sürdürülebilirlik kavramının ne anlama geldiğini bilir ve bu kavram içeriğini fen derslerine dahil ederek öğretimini ve takibini yapar. | 3 |