Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
TMT4007 / MARKA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Öğrencilerin moda endüstrisinde yer alan işletmelerde pazarlama faaliyetlerinin yönetimine ilişkin bilgi ve becerilerini geliştirmek, marka yaratma stratejileri ile ilgili olguları öğrenmesi bu dersin amacıdır.
Dersin Kısa İçeriği
Marka tanımı, türleri, fonksiyonları, moda ve marka ilişkisi, markalaşmanın modadaki yeri ve önemi, markanın tescili, stratejik marka yönetim sürecinin planlanması, marka denkliği unsurları ve denkliği oluşturma, marka yaratma stratejileri, markanın konumlandırılması, marka iletişimi, itme ve çekme stratejileri, markanın görsel ve işitsel unsurları, moda markaları, pazarlama ve temel kavramları, pazarlama ilkeleri, moda kavramının pazarlama ile ilişkisi, markanın pazarlama açısından önemi, pazarlama karması ve fonksiyonları, farklılaşma pazarlama programının hazırlanması, moda pazarlamada ürünün fiyatlandırılması ve dağıtım kanalları, stratejik pazarlama ve tutundurma faaliyeti, moda pazarlama süreci.
Dersin Önkoşulu
Yok