TMT4007 / MARKA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Marka ve Marka Yönetimi 
2Marka Bilinirliliği, Marka İmajı, Marka Kişiliği, Marka Çağrışımları  
3Rekabet ile marka ilişkisi: Rekabet için marka yaratma ve kalite 
4Etkili marka stratejileri 
5Pazarlamanın tanımı, moda endüstrisindeki yeri ve önemi  
6Pazarlama fonksiyonları ve pazarlama karması  
7Ara Sınav 
8Tüketici ve pazar çeşitleri, pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi 
9Tüketici davranışları  
10Fiyat ve fiyatlandırmanın önemi, fiyatlandırmada göz önünde tutulması gereken faktörler, fiyatlandırma usulleri  
11Tutundurmanın önemi ve çeşitleri, reklam kişisel satış, tanıtma ve satış geliştirme  
12Modada pazarlama ve markalaşma kriterleri  
13Moda endüstrisinde stratejik pazarlama süreci ve uygulamaları  
14Moda endüstrisinde stratejik pazarlama süreci ve uygulamaları  
15Final Sınavı