1 | Üst düzey düşünme becerileriyle ilgili temel kavramlar. | [2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8] |
2 | Üst düzey düşünme becerilerinin insan ve toplum yaşamındaki önemi. | [2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8] |
3 | İlkokul ve ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi. | [2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8] |
4 | İlkokul ve ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi. | [4] 50-78; [5] ve [8] |
5 | Türkçe derslerinde kullanılan araçgereçlerin üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi. | [4] 50-78; [5] ve [8] |
6 | Türkçe ders kitaplarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi. | [1] s. 10-23, [6] s. 1-10 ve [7] s. 4-15 |
7 | Ara Sınav | - |
8 | Yazılı ve sözlü değerlendirme biçimlerinin üst düzey düşünme süreçleri açısından incelenmesi | [2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28 |
9 | Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitimcilerin özelliklerinin betimlenmesi | [2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28 |
10 | Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması | [2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28 |
11 | Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması | [1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27 |
12 | Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması | [1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27 |
13 | Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması | [1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27 |
14 | Genel Değerlendirme | - |