Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
TRK6110 / ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ
DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ
Hafta
Konular
Öğrenme Kaynakları
1
Üst düzey düşünme becerileriyle ilgili temel kavramlar.
[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8]
2
Üst düzey düşünme becerilerinin insan ve toplum yaşamındaki önemi.
[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8]
3
İlkokul ve ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.
[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8]
4
İlkokul ve ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.
[4] 50-78; [5] ve [8]
5
Türkçe derslerinde kullanılan araçgereçlerin üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.
[4] 50-78; [5] ve [8]
6
Türkçe ders kitaplarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.
[1] s. 10-23, [6] s. 1-10 ve [7] s. 4-15
7
Ara Sınav
-
8
Yazılı ve sözlü değerlendirme biçimlerinin üst düzey düşünme süreçleri açısından incelenmesi
[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28
9
Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitimcilerin özelliklerinin betimlenmesi
[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28
10
Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması
[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28
11
Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması
[1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27
12
Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması
[1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27
13
Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması
[1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27
14
Genel Değerlendirme
-
Loading…