TRK6110 / ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Üst düzey düşünme becerileriyle ilgili temel kavramlar.[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8]
2Üst düzey düşünme becerilerinin insan ve toplum yaşamındaki önemi.[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8]
3İlkokul ve ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28; [5] ve [8]
4İlkokul ve ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.[4] 50-78; [5] ve [8]
5Türkçe derslerinde kullanılan araçgereçlerin üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.[4] 50-78; [5] ve [8]
6Türkçe ders kitaplarının üst düzey düşünme süreçleri açısından değerlendirilmesi.[1] s. 10-23, [6] s. 1-10 ve [7] s. 4-15
7Ara Sınav-
8Yazılı ve sözlü değerlendirme biçimlerinin üst düzey düşünme süreçleri açısından incelenmesi[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28
9Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitimcilerin özelliklerinin betimlenmesi[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28
10Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması[2] s.1-10; [3] s.4-16; [4] 15-28
11Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması[1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27
12Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması[1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27
13Üst düzey düşünme süreçlerini geliştirici eğitim ortamlarının tanımlanması[1] s.1-35, [6] s.20-34 ve [7] s. 10-27
14Genel Değerlendirme-