TRK6110 / ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Adalı, O. (2003). Anlamak ve Anlatmak. İstanbul: Pan Yayıncılık.
2Boostrom, R. (1992). Developing Creative and Critical Thinking. Chicago, Illinois: National Textbook Company.
3Eggen, P. D. ve Kauchak, D. P. (1996). Strategies for Teachers: Teaching Content and Thinking Skills. Boston: Allyn & Bacon Inc.
4Facione, P. A. (1998). Critical Thinking: What It is and What It Counts? California: California Academic Press.
5Haladyna, T. M. (1997). Writing Test Items to Evaluate Higher Order Thinking. London: Allyn & Bacon.
6İpşiroğlu, Z. (2002). Düşünme Korkusu. Düşünmeyi Öğrenme ve Öğretmenin Temelleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
7İpşiroğlu, Z. (2004). Eğitimde Yeni Arayışlar. İstanbul: Adam Yayıncılık.
8Lipman, M. (1994). Thinking in Education. Cambridge: Cambridge University Press.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Aslan, C. (2010). Düşünme Becerilerini Geliştirici Dil ve Edebiyat Öğretimi Ortamları- Bir Eğitim Durumu Örneği- Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(24), 127-152.
2Aslan, C. (2007). Research on self-perceptions of pre-service Turkish language teachers in Turkey with regard to problem solving skills. International Journal of Social Sciences, 2(4), 250-256.
3Aslan, C. (2009). Anadili Öğretmenlerinin Sınavlarda Sordukları Soruların “Yüksek Düzeyli Düşünme Becerileri”ni Geliştirmesi Bakımından İncelenmesi. II. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. 2-4 Temmuz 2009, Ürgüp
4Beyer, Barry K. (1983). Common sense about teaching thinking skills. Educational Leadership, (41)3 44-49.
5Carol, T. M. (1989). Critical thinking: Promoting it in the classroom. ERICEducation Resources Information Center, (ERIC Document Reproduction Service No: ED306554). httD://www.eric.ed.lzov/. (2005, July 26)
6Potts, B. (1994). Strategies for teaching critical thinking. Practical Assessment, Research & Evaluation, 4(3). http://PAREonline.net/getvn.asp?v=4&n=3 (2010, March 16).