TRK6133 / OKURYAZARLIK KAVRAMININ GELİŞİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Çocuk edebiyatı odağında çocuğun ve gencin bilişsel ve dilsel gelişimine ilişkin özellikleri[1] s.1-85, [3] s.12-27 ve [7] s.30-37
2Okuryazarlık kavramının işaret ettiği kavramsal alan[1] s. 1-85, [3] s. 23-50 ve [7] s.30-37
3Okuma kültürü, okuma alışkanlığı ve okuryazarlık kavramlarının arasındaki ayrım[1]s. 1-85, [3] s.23-50 ve [7] s.30-37
4Okuryazarlık kavramının alt değişkenleri[6] s. 35-58 ve [7] s.30-37
5Okuryazarlık kavramı odağında gerçekleştirilen bilimsel çalışmaları tanıma ve inceleme[6] s.35-58 ve [7] s.30-37
6Okuryazarlık kavramı odağında gerçekleştirilen bilimsel çalışmaları tanıma ve inceleme[6] s. 35-55 ve [7] s.30-37
7Ara sınav-
8Okuryazarlık kavramı odağında gerçekleştirilen bilimsel çalışmaları tanıma ve inceleme[6] s. 48-67 ve [7] s.30-37
9Okuryazarlık kavramı odağında gerçekleştirilen bilimsel çalışmaları tanıma ve inceleme[6] s. 48-67 ve [7] s.30-37
10Öğrencilerin oluşturdukları araştırma desenlerine ilişkin sunumları[1] s.1-85, [3] s.12-27 ve [7] s.30-37
11Öğrencilerin oluşturdukları araştırma desenlerine ilişkin sunumları[1] s.1-85, [3] s.12-27 ve [7] s.30-37
12Öğrencilerin oluşturdukları araştırma desenlerine ilişkin sunumları[1] s.1-85, [3] s.12-27 ve [7] s.30-37
13Öğrencilerin oluşturdukları araştırma desenlerine ilişkin sunumları[1] s.1-85, [3] s.12-27 ve [7] s.30-37
14Genel değerlendirme-