1 | Aslan, C. (2006). Yazınsal Nitelikli Çocuk Kitaplarının Çocuğun Okuduğunu Anlama ve Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi. (Danışman: Sedat Sever) Yayımlanmamış Doktora Tezi. Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. |
2 | Colomer, T., Kümmerling-Meibauer, B. ve Sılva-Diaz, C. (2010). New Directions in Picturebook Research. NY: Routledge. |
3 | Cullinan, B. E. ve Galda, L. (1994). Literature and Child. Orlando: Harcourt Brace & Company. |
4 | Flavell, J. H., P. H. Miller & S.A. Miller. (1993). Cognitive Development. London: Prentice-Hall International, Inc. |
5 | Gander, M. J. ve Gandiner, H. W. (2001). Çocuk ve Ergen Gelişimi. (Yay. Haz.: B. Onur). Ankara: İmge Kitabevi. |
6 | Nikolajeva, M. (2014). Reading for Learning: Cognitive Approaches to Children's Literature (Children's Literature, Culture, and Cognition). Amsterdam: John Benjamins Publishing Company. |
7 | Sever, S. (2011) Okuma Kültürü Edindirme Sürecinde Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Çağdaş Türk Dili, 277, 30-37. |
8 | Sever, S. (2013). Çocuk Edebiyatı ve Okuma Kültürü. İzmir: Tudem Yayınları. |