1 | Arıcı, A., F. (2008). Okuma Eğitimi. Ankara: Pegem Akademi. |
2 | Sever, S., Kaya, Z ve Aslan, C. (2011). Etkinliklerle Türkçe Öğretimi. İzmir: Tudem Yayınları. |
3 | Dilidüzgün, Ş. (2020). Süreç ve Tür Odaklı Okuma ve Yazma Eğitimi. Ankara: Anı Yayıncılık. |
4 | Temizkan, M. (2009). Metin Türlerine Göre Okuma Eğitimi. Ankara: Nobel. |
5 | Ülper, H. (2010). Okuma ve Anlamlandırma Becerilerinin Kazandırılması. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. |
6 | Kavcar, C. , Oğuzkan, F. ve S. Hasırcı (2016). Türkçe Öğretimi. Ankara: Anı Yayıncılık. |
7 | Dilidüzgün, Ş. (2021). Metindilbilim ve Türkçe Öğretimi (Uygulamalı Bir Yaklaşım). Ankara: Anı Yayıncılık. |
8 | Özsoy, A. S., Erk Emeksiz, Z., Turan, Ü. D. ve Uzun, L. (2013). Genel Dilbilim-II. (Ed. A. S. Özsoy, Z. Erk Emeksiz). Eskişehir: T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2429, Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1410. |
9 | Aslan, C. (2017). Örnek Eğitim Durumlarıyla Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi. Ankara: Anı Yayıncılık. |