1 | 1. Arıcı, A., F. (2008). Okuma eğitimi. Ankara: Pegem Akademi. |
2 | 2. Balcı, A. (2013). Okuma ve anlama eğitimi. Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık. |
3 | 3. Dilidüzgün, Ş. (2020). Süreç ve tür odaklı okuma ve yazma eğitimi, Ankara: Anı Yayıncılık. |
4 | 4. Özbay, M. (2011). Anlama teknikleri: I okuma eğitimi. Ankara: Öncü Kitap. |
5 | 5. Razı, S. (2008). Okuma becerisi öğretimi ve değerlendirilmesi. İstanbul: Kriter Yayıncılık. |
6 | 6. Temizkan, M. (2009). Metin türlerine göre okuma eğitimi. Ankara: Nobel. |
7 | 7. Ülper, H. (2010). Okuma ve anlamlandırma becerilerinin kazandırılması. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. |
8 | 8. İ.Seçkin Aydın ve Ö. Yahşi (Ed.), (2021). PISA ve okuma kültürü, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
9 | 9. Aslan, C. (2017). Türkçe-Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi. Ankara: Anı Yayınları. |
10 | 10. Kavcar, C. , Oğuzkan, F. ve S. Hasırcı (2016). Türkçe Öğretimi. Ankara: Anı Yayıncılık. |