URT6101 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Müşteri nedir? Müşteri-Tüketici Farkı, Endüstriyel Kullanıcı, Müşteri İlişkileri Yönetimi İle İlgili Temel KavramlarTaşkın Erdoğan (2000), Müşteri İlişkileri Eğitimi, Papatya Yayıncılık.
2Müşteri İlişkileri Yönetimi İşleyiş SüreciTaşkın Erdoğan (2000), Müşteri İlişkileri Eğitimi, Papatya Yayıncılık.
3Müşteri İlişkileri Yönetimi Temel Strateji ve Uygulamalar, Veri Ambarı ve Veri MadenciliğiVavra G. Terry, Müşteri Tatmini Ölçümlerinizi Geliştirmenin Yolları Müşteri Tatmin Ölçüm Programları Oluşturma, Uygulama, İnceleme ve Raporlama Rehberi, Kalder Yayınları
4Müşteri Değeri, Müşteri Tatmini, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati KavramlarıVavra G. Terry, Müşteri Tatmini Ölçümlerinizi Geliştirmenin Yolları Müşteri Tatmin Ölçüm Programları Oluşturma, Uygulama, İnceleme ve Raporlama Rehberi, Kalder Yayınları
5Müşteri Değeri Nasıl Ölçülür?http://www.emeraldinsight.com
6Müşteri Tatmin ve Sadakati Nasıl Ölçülür?http://www.emeraldinsight.com
7Vize soruları araştırmaya ve öğrenmeye dayalı hazırlanacak ve yazılan cevaplar tartışılacak. 
8Müşteriyi Elde Tutmanın ve Anlamanın YollarıStinnett Bill (2008), Müşterin Gibi Düşün, ODTÜ Yayıncılık.
9Ders ile İlgili yerli güncel bir makalenin tartışılması.http://www.emeraldinsight.com,http://web.ebscohost.com
10Yabancı bir makalenin anlatılması ve uygulamaya ve teoriye katkısının tartışılmasıhttp://www.emeraldinsight.com,http://web.ebscohost.com
11Yabancı bir makalenin anlatılması ve uygulamaya ve teoriye katkısının tartışılmasıhttp://www.emeraldinsight.com,http://web.ebscohost.com
12Yabancı bir makalenin anlatılması ve uygulamaya ve teoriye katkısının tartışılması.http://www.emeraldinsight.com,http://web.ebscohost.com
13Yabancı bir makalenin anlatılması ve uygulamaya ve teoriye katkısının tartışılmasıhttp://www.emeraldinsight.com,http://web.ebscohost.com
14Genel Değerlendirme