URT6101 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Taşkın Erdoğan (2000), Müşteri İlişkileri Eğitimi, Papatya Yayıncılık.
2Vavra G. Terry, Müşteri Tatmini Ölçümlerinizi Geliştirmenin Yolları Müşteri Tatmin Ölçüm Programları Oluşturma, Uygulama, İnceleme ve Raporlama Rehberi, Kalder Yayınları
3Stinnett Bill (2008), Müşterin Gibi Düşün, ODTÜ Yayıncılık.
4Odabaşı Yavuz, Tüketim Kültürü Yetinen Toplumdan Tüketen Topluma, Sistem Yayıncılık



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1http://www.emeraldinsight.com
2http://web.ebscohost.com