Üniversitemizde kuruma ait bilgisayarlarda merkezi kimlik doğrulaması ile oturum açılabilmesi için NOHUDizin sistemi oluşturulmuştur. Bu kapsamda öncelikle akademik birimlerde öğrenci kullanımına açık bilgisayarlar (bilgisayar laboratuvarları) ile Sabiha Şahenk Kütüphanesindeöğrenci kullanımına açık bilgisayarların NOHUDizin'e entegre edilmesi planlanmıştır.
NOHUDizin sisteminde çalışan bilgisayarlarda oturum açmak için öncelikle, Kurumsal Login (https://login.ohu.edu.tr) sistemine giriş yaparak, Başvuru/Şifre Değişitime/Güncelleme altında yer alan NOHUDizin sayfasından hesap oluşturulması gerekmektedir. NOHUDizin sistemine entegre edilen bilgisayarlarda oturum açmak Öğrenci No/Sicil No ve kurumsal sistemlere giriş için kullanılan parola kullanılmalıdır.
NOHUDizin başvuru ve kullanım yardım dosyası için tıklayınız.
Son Güncelleme Tarihi:05.10.2023