| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ1 
                                       | 
                                      
                                          Liderlik ve yöneticilik vasıflarıyla, içinde bulunduğu eğitim kurumu ile kurumun çevresi arasındaki uyumu gözeterek kurum hedeflerini belirleyip gerçekleştirmeye yönelik planlama yapabilir.   
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ2 
                                       | 
                                      
                                          Okulun yüksek menfaatleri için sosyal, politik, ekonomik, kültürel ve doğal dinamiklerde yaşanan gelişmelere cevap verebilir.   
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ3 
                                       | 
                                      
                                          Öğretim, öğrenme ve değerlendirme süreçlerini gözeterek eğitim kurumunun öğrenme hedefine ulaşmasında liderlik yapar.   
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ4 
                                       | 
                                      
                                          Eğitim yönetimi alanında bilimsel gelişmeleri, politika değişikliklerini izler ve görev yaptığı eğitim kurumuna uygular.   
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ5 
                                       | 
                                      
                                          Eğitim kurumunun amaçlarının belirlenmesi ve bu amaçların gerçekleştirilmesi için gerekli faktörleri bilimsel yaklaşım ile belirler ve veri temelli çözümler üretir.   
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ6 
                                       | 
                                      
                                          Hem mesleki alanda hem de bilimsel anlamda var olan etik kodları her türlü uygulamanın önüne koyarlar.   
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ7 
                                       | 
                                      
                                          Eğitim kurumunda karşılaştığı her duruma yönelik olarak kuramsal ve yöntem bilgisini kullanarak eleştirel düşünür ve bu kapsamda yeni çözümler üretir.   
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ8 
                                       | 
                                      
                                          Etkili bir şekilde iletişim kurar, sorumluluk alır, bağımsız olarak çalışır, çok kültürlü ortamlarda faaliyet gösterir, eleştirel düşünür, problem çözer ve yaşam boyu öğrenme becerilerine sahiptir.   
                                       |