Akademik Unvanlar

  • 2004 / ...

    YARDIMCI DOÇENT

  • 1995 / 2004

    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2003

    Moment problemi ve onun bazı uygulamaları

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ / FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ , MATEMATİK (DR)

  • Yüksek Lisans 1997

    Birleşik elemanlarda sıcaklık dağılımının bir matematik modelinin çözümlenmesi üzerine

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ / FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ , MATEMATİK (YL) (TEZLİ)

  • Lisans 1993

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ / FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK BÖLÜMÜ

Benim manevi mirasım ilim ve akıldır.

Mustafa Kemal Atatürk

Ödüller

  • 2010 - 2011
    Bölüm Bşk.
    image
    NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2010 - 2011
    Fakülte Kurulu Üyeliği
    image
    NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ
  • 2004 - 2011
    Anabilim Dalı Başkanı
    image
    NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ
    MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
    MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

BTO1003 MATEMATİK I

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:7

FBO1009 GENEL MATEMATİK I

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:4
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

FBO1010 GENEL MATEMATİK II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:4
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

FBZ1005 GENEL MATEMATİK 1

Zorunlu Ders Amaç:Matematik ön bilgilerini hatırlatarak öğrencilerin kavramları etkili bir şekilde kullanabilme becerilerini geliştirmek.

Dersin İçeriği

Matematik ön bilgilerini hatırlatarak öğrencilerin kavramları etkili bir şekilde kullanabilme becerilerini geliştirmek.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FBZ1008 GENEL MATEMATİK 2

Zorunlu Ders Amaç:Matematik ön bilgilerini hatırlatarak öğrencilerin kavramları etkili bir şekilde kullanabilme becerilerini geliştirmek.

Dersin İçeriği

Matematik ön bilgilerini hatırlatarak öğrencilerin kavramları etkili bir şekilde kullanabilme becerilerini geliştirmek.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

FOR1010 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:6
  • AKTS:5

IMO2001 ANALİZ I

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:4
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:8

IMO3001 ANALİZ III

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

IMO3002 DİFERANSİYEL DENKLEMLER

Zorunlu Ders Amaç:Bir diferansiyel denklem ve bu tip denklemlere ilişkin kavramları öğretmek.

Dersin İçeriği

Bir diferansiyel denklem ve bu tip denklemlere ilişkin kavramları öğretmek.

  • Teorik Saat:4
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMO3007 CEBİRE GİRİŞ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

IMO4001 ELEMANTER SAYI KURAMI

Zorunlu Ders Amaç:Sayıların temel özellikleri, teorem ve problemlerin anlaşılması ve çözülmesi ve günlük yaşamla ilişkilendirilmesi Tam sayılardaki temel aritmetik özellikleri vererek problemleri çözmek, sayılar ve aritmetik hakkında temel bilgileri edinebilme, bilinen klasik teorileri kullanarak güncel aritmetik problemleri çözmek.

Dersin İçeriği

Sayıların temel özellikleri, teorem ve problemlerin anlaşılması ve çözülmesi ve günlük yaşamla ilişkilendirilmesi Tam sayılardaki temel aritmetik özellikleri vererek problemleri çözmek, sayılar ve aritmetik hakkında temel bilgileri edinebilme, bilinen klasik teorileri kullanarak güncel aritmetik problemleri çözmek.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMZ1003 ANALIZ 1

Zorunlu Ders Amaç:Kümeler ve sayı sistemleri; bağıntı, fonksiyon çeşitleri, üstel fonksiyonlar ve logaritmik fonksiyonlar; limit, süreklilik kavramları ve uygulamaları; türev, türevin uygulamaları ve grafik çizimleri yapabilme; bu derste edinilen bilgileri diğer derslere transfer edebilme; Analiz-ll dersi için alt yapı oluşturma.

Dersin İçeriği

Kümeler ve sayı sistemleri; bağıntı, fonksiyon çeşitleri, üstel fonksiyonlar ve logaritmik fonksiyonlar; limit, süreklilik kavramları ve uygulamaları; türev, türevin uygulamaları ve grafik çizimleri yapabilme; bu derste edinilen bilgileri diğer derslere transfer edebilme; Analiz-ll dersi için alt yapı oluşturma.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMZ1004 ANALİZ 2

Zorunlu Ders Amaç:Öğretmen adaylarının trigonometrik bağıntı ve denklem çözüm becerilerini geliştirmek, integral kavramını yapılandırmalarını sağlamak amacı ile belirli ve belirsiz integral kavramlarına yönelik çalışmalar yapmak ve seriler ve yakınsaklık testlerini yönelik uygulamalar yapmak

Dersin İçeriği

Öğretmen adaylarının trigonometrik bağıntı ve denklem çözüm becerilerini geliştirmek, integral kavramını yapılandırmalarını sağlamak amacı ile belirli ve belirsiz integral kavramlarına yönelik çalışmalar yapmak ve seriler ve yakınsaklık testlerini yönelik uygulamalar yapmak

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMZ1006 SOYUT MATEMATİK

Zorunlu Ders Amaç:Matematiğin dilini ve temel kavramlarını öğretmek. Matematiği, matematik sistemlerin aksiyomatik bir düzen içinde kurulup incelenmesi olarak yorumlama, aksiyomlar ve tanımlardan hareketle mantıksal sonuçlara ulaşma ve mantıklı düşünebilme becerisi kazandırmaktır.

Dersin İçeriği

Matematiğin dilini ve temel kavramlarını öğretmek. Matematiği, matematik sistemlerin aksiyomatik bir düzen içinde kurulup incelenmesi olarak yorumlama, aksiyomlar ve tanımlardan hareketle mantıksal sonuçlara ulaşma ve mantıklı düşünebilme becerisi kazandırmaktır.

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMZ2004 LİNEER CEBİR 2

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

IMZ2007 ANALİZ III

Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:
  • Pratik Saat:
  • AKTS:

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMZ2008 OLASILIK

Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:
  • Pratik Saat:
  • AKTS:

EĞİTİM FAKÜLTESİ

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ

IMZ3007 CEBİR

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

SNF7003 İLKÖĞRETİM MATEMATİK ( 1-5.SINIF ) ÖĞRETİMİ VE ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

SOP1001 TEMEL MATEMATİK I

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

SOP1002 TEMEL MATEMATİK II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

Yıla Göre Sırala:

Fen Ve Matematik Öğretmenlerinin Bilimsel Model Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi.

KÖKSAL ELA AYŞE,YILDIRIM HÜLYA (Dergi:Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi), 2016
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:EBSCO | Cilt:13 | Sayı:26 | DOI: | ISSN:

İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenleri İçin Ölçme Ve Değerlendirme Yeterlikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi

YILDIRIM HÜLYA,KÖKSAL ELA AYŞE (Dergi:Kastamonu Eğitim Dergisi), 2011
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endek | Cilt:19 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

On The Solution of a Mathematical Model of Heat Distribution of Composite Medium

YILDIRIM HÜLYA (Dergi:Selçuk Journal of Applied Mathematics), 2010
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:SCI-Expanded | Cilt:11 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:1302-7980

On the Control Problem of the Vibrating Systems with Distributed Parameters

YILDIRIM EKİNCİ H, MUSTAFAYEV İ M (Dergi:Selcuk Üni. Fen Dergisi), 2004
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:SCI-Expanded | Cilt: | Sayı:23 | DOI: | ISSN:


  • Adres:
  • Tel:0 388 225 4352
  • Email: