HIR4016 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Müşteri ilişkileri üzerinde düşünebilme yeteneğini kazanabilme.
2Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma konusunda stratejiler geliştirmeyi öğrenebilme.
3Müşteri bağımlılığı yaratabilme becerisini kazanabilme.
4Müşteri İlişkileri Yönetimi teorilerinden faydalanarak, günümüz pazarlama çevresine uygun faaliyetler geliştirebilme.
5Müşteri şikâyetlerini yönetebilmeyi kavrayabilme ve hizmet telafi stratejilerini değerlendirebilme.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi