SHZ2010 / SOSYAL HİZMETTE GÖRÜŞME TEKNİKLERİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1444444         
2333333         
3455444         
4444444         
5333333         
6333333         
7444444         
8333444         
9335444         
10443444         
11434444         
12444555         
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

SHZ2010 / SOSYAL HİZMETTE GÖRÜŞME TEKNİKLERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Görüşme Tekniklerini Tanımlama ve Uygulama: Öğrenciler, sosyal hizmet görüşme tekniklerini tanımlayabilir ve ayırt edici özelliklerini belirleyebilir. Ayrıca, bu teknikleri etkili bir şekilde uygulayabilirler.
2Etkili İletişim Becerileri Geliştirme: Öğrenciler, bir iletişim biçimi olarak görüşme, dinleme ve sessizlik tekniklerini kullanarak etkili iletişim kurma becerisi kazanırlar.
3Sözsüz İletişim ve İlişki Kurma: Öğrenciler, sözsüz iletişim tekniklerini tanımlayabilir ve bu teknikleri kullanarak güçlü ilişkiler kurabilirler.
4Problemi Keşfetme ve Sorun Çözme: Öğrenciler, karşılaşma ve problemi keşfetme aşamalarında gerekli becerileri kazanır ve gelişim aşamasında sorun çözme müdahalelerini etkili bir şekilde uygulayabilirler.
5Kültürler Arası Görüşme ve Değerlendirme: Öğrenciler, kültürler arası görüşme tekniklerini tanımlayabilir, sorunlu görüşmeleri yönetebilir ve görüşmeleri sonlandırma ve değerlendirme becerisi kazanırlar.
6Yetkin Danışmanlık Becerileri: Öğrenciler, yetkin bir danışman olarak gerekli bilgi ve becerileri kazanır, gelişimsel aşamalarda daha fazla problem çözme müdahaleleri ve soru sorma tekniklerini etkili bir şekilde kullanabilirler.