SHZ2010 / SOSYAL HİZMETTE GÖRÜŞME TEKNİKLERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Görüşme Tekniklerini Tanımlama ve Uygulama: Öğrenciler, sosyal hizmet görüşme tekniklerini tanımlayabilir ve ayırt edici özelliklerini belirleyebilir. Ayrıca, bu teknikleri etkili bir şekilde uygulayabilirler.
2Etkili İletişim Becerileri Geliştirme: Öğrenciler, bir iletişim biçimi olarak görüşme, dinleme ve sessizlik tekniklerini kullanarak etkili iletişim kurma becerisi kazanırlar.
3Sözsüz İletişim ve İlişki Kurma: Öğrenciler, sözsüz iletişim tekniklerini tanımlayabilir ve bu teknikleri kullanarak güçlü ilişkiler kurabilirler.
4Problemi Keşfetme ve Sorun Çözme: Öğrenciler, karşılaşma ve problemi keşfetme aşamalarında gerekli becerileri kazanır ve gelişim aşamasında sorun çözme müdahalelerini etkili bir şekilde uygulayabilirler.
5Kültürler Arası Görüşme ve Değerlendirme: Öğrenciler, kültürler arası görüşme tekniklerini tanımlayabilir, sorunlu görüşmeleri yönetebilir ve görüşmeleri sonlandırma ve değerlendirme becerisi kazanırlar.
6Yetkin Danışmanlık Becerileri: Öğrenciler, yetkin bir danışman olarak gerekli bilgi ve becerileri kazanır, gelişimsel aşamalarda daha fazla problem çözme müdahaleleri ve soru sorma tekniklerini etkili bir şekilde kullanabilirler.