SHZ2010 / SOSYAL HİZMETTE GÖRÜŞME TEKNİKLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Sosyal hizmet görüşme tekniklerinin tanımlanması ve ayırt edici özelliklerinin belirlenmesiSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
2Bir iletişim biçimi olarak görüşmeSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
3Görüşme tekniği olarak dinleme ve sessizlikSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
4Sözsüz iletişimSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
5İlişki kurmakSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
6Karşılaşma aşamasıSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
7Problemi keşfetme aşamasıSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
8Gelişim aşaması: Sorun çözme müdehaleleriSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
9Gelişimsel evre: Daha fazla problem çözme müdehalesi Sosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
10Gelişimsel aşama: Soru sorma teknikleriSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
11Sonlardırma ve değerlendirmeSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
12Kültürler arası görüşmeSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
13Sorunlu görüşmelerSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin
14Yetkin danışmanSosyal Hizmet Görüşme Teknikleri - Alfred Kadushin ve Goldie Kadushin