1 | İlkokul fen eğitimine (öğretim ve değerlendirme süreçleri) davranışçı kuramın ve teorilerinin etkileri. |
2 | İlkokul fen eğitimine (öğretim ve değerlendirme süreçleri) bilişselci kuramın ve teorilerinin etkileri. |
3 | Davranışçı ve Bilişsel kuram ile bu kuramlar arasındaki farkları bilme. |
4 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel felsefi özellikleri. |
5 | Yapılandırmacı yaklaşımın çıkış noktaları ve katkısı bulunan bilim adamları. |
6 | Yapılandırmacı yaklaşımın öğrenme ve değerlendirme süreçlerine etkileri. |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel özellikleri ve yapılandırmacı yaklaşıma göre öğrenme aşamaları. |
8 | Yapılandırmacı öğrenme teorisinin fen öğretimine olan yansımaları. |