1 | İlkokul fen eğitimine ve öğretim programlarına davranışçılığın etkilerini analiz edebilme. |
2 | İlkokul fen eğitimine ve öğretim programlarına bilişselciliğin etkilerini analiz edebilme. |
3 | Yapılan bu iki analiz sonuçlarını karşılaştırmalı bir şekilde inceleyerek sunabilme. |
4 | Yapılandırmacı yaklaşımın doğmasındaki gereklilikleri tartışabilme. |
5 | Yapılandırmacı yaklaşımın felsefi dayanakları ve kaynaklarını araştırarak sunabilme. |
6 | Yapılandırmacı yaklaşımın oluşmasında katkısı olan bilim insanlarını ve görüşlerini araştırarak analiz yapabilme. |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın çıkış sürecini araştırarak tartışabilme. |
8 | Yapılandırmacı yaklaşıma göre öğrenme mekanizması ve öğrenmenin doğasını anlayabilme. |
9 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel çerçeve özelliklerini araştırarak tartışabilme. |
10 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen eğitimine olan yansımalarını araştırabilme. |
11 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerinde hazırlanan ders planlarına etkisini irdeleyebilme. |
12 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerindeki öğretim süreçlerine etkisini irdeleyebilme. |
13 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerindeki değerlendirme süreçlerine etkisni irdeleyebilme. |
14 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerinde kullanılan tüm içerik (özellikle sosyo-bilimsel konular ve sürdürülebilirlik), etkinlik, aktivite, materyal vb. hazırlama süreçlerine etkisini irdeleyebilme. |