1 | Aydoğdu, M. ve Kesercioğlu, T. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. (1. Baskı) Ankara: Anı Yayıncılık. |
2 | Akgün, Ş. (2001). Fen Bilgisi Öğretimi. (7. Baskı) Ankara: Pegem A Yayıncılık. |
3 | Atasoy, B. (2004). Fen Öğrenimi ve Öğretimi. (2. Baskı) Ankara: Asil Yayın ve Dağıtım. |
4 | Ekici, G. (2003). Öğrenme Stiline Dayalı Öğretim ve Biyoloji Dersi Öğretimine Yönelik Ders Planı Örnekleri. (1. Baskı) Ankara: Gazi Kitabevi. |
5 | Fidan, N. (1996). Okulda Öğrenme ve Öğretme. (1. Baskı) Ankara: Alkım Yayınevi. |
6 | Kaptan, F. (1999). Fen Bilgisi Öğretimi. Öğretmen Kitapları Dizisi. (3. Baskı) İstanbul: Milli Eğitim Basımevi. |
7 | Ülgen, G. (2001). Kavram Geliştirme. Kuramlar ve Uygulamalar. (3. Baskı) Ankara: Pegem A Yayıncılık. |
8 | Turgut, M. F., Baker, D., Cunningham, R. T. ve Piburn, M. (1997). İlköğretim Fen Öğretimi. Ankara: YÖK/DB Milli Eğitimi Geliştirme Projesi. |
9 | Topçu, M. S. (2017). Socio-scientific issues and teaching. Ankara: Pegem-A Publishing. |
10 | Topçu, M. S., Muğaloğlu, E. Z. & Güven, D. (2014). Socioscientific issues in science education: The case of Turkey. Educational Sciences: Theory & Practice, 14(6), 2327-2348. |