1 | Dilbilimsel açıdan metin kavramı ve özellikleri | [8] s. 11-25 |
2 | Dilbilimsel açıdan metin kavramı ve özellikleri | [9] s. 25-67, [7] s. 67-90 |
3 | Çocuk ve gençlik edebiyatı açısından metin seçme ölçütleri | [2] s. 36-108, [3] s. 108-176 |
4 | “Çocuğa görelik” ve “çocuk gerçekliği” kavramları | [6] s. 112-189 |
5 | Türkçe öğretim programları | [3] s. 15-26 |
6 | Türkçe öğretim programları | [4] s. 35-64 |
7 | Türkçe öğretim programları | [5] s. 98-108 |
8 | Türkçe öğretim programlarındaki metin seçme ölçütleri | [3]s. 108-165 |
9 | Türkçe öğretim programlarındaki metin seçme ölçütleri | [5] s. 18-65 |
10 | Alanyazındaki, metin seçme ölçütlerine ilişkin görüşler | [6] s 18-89, [3] s. 20-165 |
11 | Eğitim-sürdürülebilirlik ilişkisinin açıklanması; ders kapsamında sürdürülebilirlik üzerine sorumluluk çalışmalarının gerçekleştirilmesi. | |
12 | Öğrenci sunumları | - |
13 | Öğrenci sunumları | - |
14 | Genel değerlendirme | - |