TRK6109 / TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE METİN SEÇİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Dilbilimsel açıdan metin kavramı ve özellikleri[8] s. 11-25
2Dilbilimsel açıdan metin kavramı ve özellikleri[9] s. 25-67, [7] s. 67-90
3Çocuk ve gençlik edebiyatı açısından metin seçme ölçütleri[2] s. 36-108, [3] s. 108-176
4“Çocuğa görelik” ve “çocuk gerçekliği” kavramları[6] s. 112-189
5Türkçe öğretim programları[3] s. 15-26
6Türkçe öğretim programları[4] s. 35-64
7Türkçe öğretim programları[5] s. 98-108
8Türkçe öğretim programlarındaki metin seçme ölçütleri[3]s. 108-165
9Türkçe öğretim programlarındaki metin seçme ölçütleri[5] s. 18-65
10Alanyazındaki, metin seçme ölçütlerine ilişkin görüşler[6] s 18-89, [3] s. 20-165
11Eğitim-sürdürülebilirlik ilişkisinin açıklanması; ders kapsamında sürdürülebilirlik üzerine sorumluluk çalışmalarının gerçekleştirilmesi. 
12Öğrenci sunumları-
13Öğrenci sunumları-
14Genel değerlendirme-