1 | Fenner, A-B. & D. Newby. (1999). Approaches to Materials Design in European Textbooks: lmplementing Principies of Authenticity, Learner Autonomy and Cultural Awareness. Graz: ECML. |
2 | Holec, H. (1 996): Strategies in Language Learning in Use. Studies towards a Common European Framework of Reference for Language Learning and Teaching. Strasbourg: Council of Europe. |
3 | MEB (1981). Temel Eğitim Okulları Türkçe Öğretim Programı. Ankara: MEB Yayınları. |
4 | MEB (2006). Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu. Ankara: MEB Yayınları. |
5 | MEB (2015). Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Programı. Ankara: MEB Yayınları. |
6 | MEB (2017). Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Programı. Ankara: MEB Yayınları. (Ocak, 2017 ve Temmuz, 2017 tarihli programlar) |
7 | Sever, S. (2013). Çocuk Edebiyatı ve Okuma Kültürü. İzmir: Tudem Yayınları. |
8 | Temizyürek, F. ve Balcı, A. (2015). Cumhuriyet Dönemi İlköğretim Okulları Türkçe Programları. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
9 | Aslan, C. (2017). Örnek Eğitim Durumlarıyla Türkçe - Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, Ankara: Anı Yayıncılık. |
10 | Uzun, L. ve İ. Keçik. (2001). Türkçede Sözlü ve Yazılı Anlatım. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını. |