Programın Eğitim Amaçları
- Pazarlama İlkeleri ve Reklamcılık alanındaki temel bilgileri kavrayabilme
- Pazarlama ve Reklamcılık mesleğinde mesleği ile ilgili teknolojilerin önemini kavrayabilme
- Pazarlama ve Reklamcılık olarak hukuki sorumluluklarını bilmesi
- Ticari hayatta kullanılan belgeleri tanıyabilme, düzenleyebilme ve saklayabilme
- Ticari hayatta faaliyet gösteren Pazarlama ve Reklamcılık şirketlerinin özelliklerini açıklayabilme
- İş hayatında meslek ahlakının ve etik ilkelerin önemini kavrayabilme
- Alanı ile ilgili bilgisayar programlarını çalıştırabilme
- Ticari hayatta Pazarlama ve Reklamcılık ile ilgili kullanılan strateji ve terimleri bilme
- Sosyal medya araçları üzerinden her türlü dijital pazarlama faaliyetleri gerçekleştirebilme yeteneğinin kavratılması
- Müşteri değeri oluşturabilmek ve ve karşılığında değer elde ederek maksimum müşteri memnuniyeti sağlayabilmek
Son Güncelleme Tarihi:20.10.2023