| Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler | Seviyesi |
1 | İlkokul fen eğitimine (öğretim ve değerlendirme süreçleri) davranışçı kuramın ve teorilerinin etkileri. | 3 |
2 | İlkokul fen eğitimine (öğretim ve değerlendirme süreçleri) bilişselci kuramın ve teorilerinin etkileri. | 3 |
3 | Davranışçı ve Bilişsel kuram ile bu kuramlar arasındaki farkları bilme. | 3 |
4 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel felsefi özellikleri. | 3 |
5 | Yapılandırmacı yaklaşımın çıkış noktaları ve katkısı bulunan bilim adamları. | 3 |
6 | Yapılandırmacı yaklaşımın öğrenme ve değerlendirme süreçlerine etkileri. | 3 |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel özellikleri ve yapılandırmacı yaklaşıma göre öğrenme aşamaları. | 3 |
8 | Yapılandırmacı öğrenme teorisinin fen öğretimine olan yansımaları. | 3 |
9 | Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerinde kullanılan tüm içerik (özellikle sosyo-bilimsel konular ve sürdürülebilirlik), etkinlik, aktivite, materyal vb. hazırlama süreçlerine etkisi. | 3 |