SNF6117 / Fen Eğitiminde Yapılandırmacı Yaklaşım

Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler

Kazandırılacak Bilgi Ve BecerilerSeviyesi
1İlkokul fen eğitimine (öğretim ve değerlendirme süreçleri) davranışçı kuramın ve teorilerinin etkileri. 3
2İlkokul fen eğitimine (öğretim ve değerlendirme süreçleri) bilişselci kuramın ve teorilerinin etkileri. 3
3Davranışçı ve Bilişsel kuram ile bu kuramlar arasındaki farkları bilme.3
4Yapılandırmacı yaklaşımın temel felsefi özellikleri.3
5Yapılandırmacı yaklaşımın çıkış noktaları ve katkısı bulunan bilim adamları.3
6Yapılandırmacı yaklaşımın öğrenme ve değerlendirme süreçlerine etkileri.3
7Yapılandırmacı yaklaşımın temel özellikleri ve yapılandırmacı yaklaşıma göre öğrenme aşamaları.3
8Yapılandırmacı öğrenme teorisinin fen öğretimine olan yansımaları.3
9Yapılandırmacı yaklaşımın ilkokul fen derslerinde kullanılan tüm içerik (özellikle sosyo-bilimsel konular ve sürdürülebilirlik), etkinlik, aktivite, materyal vb. hazırlama süreçlerine etkisi. 3