URT6115 / HİZMET KALİTESİ STRATEJİLERİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Lovelock C. (2001), Services Marketing,Lovelock Associates,Prentice Hall.
2 A. Hamdi İslamoğlu, Burcu Candan, Kenan Aydın, Şenol Hacıefendioğlu, Hizmet Pazarlaması, Beta Basım Yayım.
3Esen Gürbüz , Ahmet Ergülen (2008), Yükseköğretim Kurumlarında Hizmet Kalitesi Ölçü ve Modelleri, Detay Yayıncılık.
4http://www.emeraldinsight.com,http://web.ebscohost.com,http://www.ulakbim.gov.tr/cabim/vt/,http://site.ebrary.com/lib/nigde/home.action



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1http://www.emeraldinsight.com,http://web.ebscohost.com,http://www.ulakbim.gov.tr/cabim/vt/,http://site.ebrary.com/lib/nigde/home.action