BİLGİ
PÇ. 1 İletişim alanındaki kuramsal bilgilerle beraber, dijital çağın gerektirdiği uygulamalı bilgilere sahip olur.
PÇ. 2 Alanla ilgili fiziksel ortamı, araç-gereçleri tanır ve bu alanda kullanılan yeni teknolojileri öğrenir.
BECERİ
PÇ. 3. Olayların kapsadığı olgular arasında neden-sonuç ilişkilerini kurar ve bu süreci veri analizi ile destekler.
PÇ. 4. İletişim problemlerinin çözümüne yönelik analitik yöntemler ve dijital modelleme tekniklerini seçer ve uygular.
PÇ. 5. İletişim alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı kullanır ve dijital araçlara hakim olur.
PÇ. 6. Bilgiye erişebilir ve bu amaçla kaynak araştırması yapar, bu süreçte dijital kaynakları etkin bir şekilde kullanır.
YETKİNLİK
PÇ. 7 İletişim alanındaki problemleri saptar ve bunlara yönelik teknolojik çözüm yöntemleri geliştirir.
PÇ.8 Öz değerlendirme yapar, uygulamalardan sonuç çıkarır ve bu süreçte teknolojik gelişmeleri dikkate alır.
PÇ.9 Alanla ilgili edindiği bilgileri iş ortamında ve mesleğinde kullanır, bu süreçte teknolojiyi entegre eder.
PÇ.10 İletişim ve medya konularında faaliyet gösterirken bir takım oyuncusu olarak hareket eder ve dijital işbirliği becerilerini geliştirir.